در مراسمی از 52 دختر نمونه زیر پوشش بهزیستی گیلان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت از 52 نفر از خانواده های معزز شهدا، دختران تحت حمایت و کارکنان بهزیستی و فعالان حوزه حمایت از دختران زیر پوشش بهزیستی گیلان قدردانی شد.

در این مراسم که صبح امروز با حضور مسئولان و مددجویان بهزیستی گیلان در رشت برگزار شد، مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: وجود پر برکت کریم اهل بیت حضرت معصومه (س) و ثامن الحجج امام رضا (ع) در کشور ما، یک لطف و کرامت الهی است و گرامیداشت این دهه، تکریم ولایت مداری است.

محمدرضا پارسی افزود: انسان محور توسعه است و باید کرامت انسان ارج نهاده شود و بهزیستی گیلان با حمایت از مددجویان و نیازمندان زیر پوشش در تلاش است تا ضمن حفظ کرامت انسانی، به توانمند سازی افراد در مسیر توسعه پایدارجامعه گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 75هزار گیلانی زیر پوشش خدمات این اداره کل حمایتی- امدادی هستند.

همچنین در ادامه این مراسم امام جمعه موقت رشت ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) گفت: هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام ارزش بانوان را حفظ نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی افزود: مقام دختران آن قدر بالاست که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: بهترین فرزندان دختر هستند، بنابراین دختران نیز باید ضمن حفظ ارزش های اسلامی و پاکدامنی این کرامت الهی را حفظ کنند.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.