سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:تیم های مجید جلالی همیشه سمج و چغر بوده و ما در بازی فردا فقط به دنبال 3 امتیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: جا دارد قبل از هر چیز به مجید جلالی که برای سیصدمین بار به عنوان سرمربی در لیگ برتر روی نیمکت می نشیند تبریک بگویم. در هر صورت ما به نوع تفکر جلالی در بازی برابر پیکان کارداریم و باید بگویم تیم های جلالی همیشه سمج و چغر بوده است.

وی ادامه داد: در بازی فردا به سه امتیاز نیاز داریم و امیدوارم با توجه به شرایط بدنی خوبی که داریم قبل از تعطیلات به یک نتیجه خوب برسیم.

سرمربی استقلال درباره تعطیلی لیگ اذعان داشت: درابتدای فصل برنامه ریزی خوبی را تا پایان فصل انجام دادیم و برای تیم ملی هم دردسردرست نمی کنیم تا آنها به خوبی آماده شوند. کلاف های نادرست را به سمت تیم ملی پرتاب نمی کنیم. جا دارد از برنامه ریزی خوبی که سازمان لیگ طراحی کرده تشکر ویژه ای داشته باشم .

منصوریان درباره انتخاب افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه خاطرنشان کرد: انتخاب افتخاری تبریک می گویم و آرزویی که برای حسنی خو کردم را برای وی می کنم. امیدوارم قطع به یقین استقلال مسیری را طی کند تا بتواند به آرمان های خود برسد.

وی درباره خط خوردن آرش افشین و میثم مجیدی و همچنین شایعه جدایی حاج محمدی در نیم فصل تصریح کرد: درباره حاج محمدی اطلاعاتتان اشتباه است و در مورد دو بازیکن دیگر هم باید بگویم تصمیم گرفتیم با هجده بازیکن در اردو  باشیم و مشکل خاصی هم نیست.

منصوریان درباره شکستن طلسم نبردن های استقلال در بازی برابر پیکان افزود: استقلال و پرسپولیس همواره محکوم به برد هستند و برای هوادارانشان جذابیت فراوانی دارند . هر فردی که صبح از خواب بلند می شود یا استقلالی است یا پرسپولیسی. تیم ما هفته به هفته از هر لحاظ بهتر می شود و امیدوارم بتوانیم در بازی برابر پیکان به نتیجه مطلوب برسیم. زمانی که در نفت بودم بردهای ما زیاد به چشم نمی آمد اما استقلال و پرسپولیس بحث شان متفاوت است و نتیجه ها به چشم می آید.

سرمربی استقلال درباره زمین تمرین استقلال و انتقاداتی که نسبت به وضعیت چمن کمپ استقلال داشت گفت: شب گذشته هم گلایه خود را به افتخاری سرپرست باشگاه اعلام کردم . کمپ باید شرایطش به گونه ای باشد که هم سالن و هم دفتر باشگاه در آن وجود داشته باشد تا در آنجا بتوانیم سرمایه گذاری کنیم و من نمی توانم ریسک کنم و اجازه بدهم بازیکنانی همچون امید ابراهیمی و خسرو حیدری که از بهترین ها هستند در این زمین تمرین کنند .

وی ادامه داد: نمی توانم توجیه خوبی برای هواداران داشته باشم که زمین زمین خوبی نیست و روز گذشته نیز به دلیل مناسب نبودن زمین تمرین ،تمرین را به مدت55 دقیقه تعطیل کردم. و قبلا نیز نسبت به این موضوع اعتراض کردم که برخی افراد بر خورد اما باید بگویم ابزار من زمین است و باید وسایلی را در اختیار داشته باشم .از طرفی با شهرداری منطقه 18 صحبت کردم و زمینی در اختیار استقلال قرار گرفته که نشست کرده و ورزشگاه امام را مشکل دارد و نمی دانم ما چگونه در آن تمرین کنیم و در هر صورت تا آن زمین بخواهد آماده شود 6،7 ماه زمان می برد. از طرفی بازیکن باید دو ساعت در ترافیک باشد تا دوساعت تمرین کند.

منصوریان درباره حمایت باشگاه از او گفت: در ابتدا باید بگویم که بعضی از افراد انتقاد می کنند اما به نوعی هواداران و برخی دیگر از ما حمایت می کنند و باید بگویم به افرادی که انتقاد می کنند کاری ندارم و با تمام وجود تلاش می کنیم مسیر را عوض کنیم. پرسپولیس اگر سال قبل نتیجه گرفت به خاطر صبر هوادارانش بود. قطع به یقین قول می دهم هواداران تیم با صلابتی را خواهند دید و اصلا نگرانی به دل راه ندهند. 

وی درباره برنامه 90 گفت:من برنامه 90 را دیدم.من با خودم پلیس آورده ام (خنده) و این سوال به بازی فردا ارتباطی ندارد. 

سرمربی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که در تیم نفت بودم توانتم پرسپولیس را ببرم  اما دیدم که هواداران 10 دقیقه برانکو را تشویق کردند بنابراین در فضایی که حاکم شده نا امیدی وجود ندارد و با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار گرفتیم سعی می کنیم زود اوج بگیریم 

منصوریان درپایان درباره عملکرد خط دفاعی و تغییرات زیاد در این خط گفت: سعی کردیم عیب و ایرادهای خط دفاعی را برطرف کنیم. تا زمانی که وضعیت کنعانی زادگان مشخص شود یک دفاع اضافه می کنیم. ما در پست دفاع چپ پنج تغییر داشتیم و به یعقوب کریمی رسیدیم. یعقوب با توجه به اینکه سابقه حضور در تیم ملی را دارد باید یعقوب کریمی واقعی شود. ما به او امیدوار هستیم. 

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار