وکلای مجرب برای پیگیری حقوقی مشکل وقفی بودن اراضی رامشیرمعرفی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛  فرماندار رامشیر در جلسه رفع مشکل اراضی موقوفه این شهرستان گفت: پیگیری های اداری و جلسات صورت گرفته در خصوص رفع این مشکل و یا انجام فرآیند تبدیل به احسن، طی چندین سال گذشته و در چند مرحله از طریق فرمانداری و مراجع دیگر دنبال شده ولی متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

سعید فیوضی افزود: این جلسه در راستای مصوبه شورای اداری شهرستان و جهت بررسی آخرین راهکارها جهت حل مشکل وقفی بودن اراضی رامشیر برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با افشارنیا مدیرکل دادگستری استان در خصوص رفع این مشکل  به بیان خلاصه و جمع بندی  آخرین اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشکل وقفی بودن پرداخت.

جنادله نماینده دادگستری شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به سابقه طولانی مکاتبات و پیگیری ها گفت: با توجه به مراجعات مکرر و اعتراض چندین ساله شهروندان رامشیری به نظر می رسد پیگیری از طریق مراجع قضایی و ارائه مدارک محکمه پسند از سوی طرفین می تواند راهکار مناسبی یرای حل مشکل چندین ساله شهرستان باشد.

امام جمعه و معتمدین شهرستان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان، بر پیگیری راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک رامشیر و همچنین معرفی وکلای مجرب جهت پیگیری حقوقی مشکل وقفی بودن اراضی شهرستان تاکید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.