رئیس جمهوری اوکراین اتهام اعزام خرابکاران به شبه جزیره کریمه را ادعایی بی شرمانه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، اوکراین را به اعزام خرابکاران به شبه جزیره کریمه متهم کرده و نسبت به عواقب این اقدام و کشته شدن دو نیروی نظامی روس در درگیری با گروه خرابکاران به کی یف هشدار داده است، پترو پوروشنکو رئیس جمهوری اوکراین این اتهام را ادعایی بی شرمانه خواند.

پوروشنکو روزچهارشنبه در بیانیه ای که توسط دفتر ریاست جمهوری اوکراین منتشر شد، در مورد اتهام روسیه به کشورش مبنی بر اعزام خرابکاران مسلح به منطقه کریمه گفت: این ادعای موهوم، صرفا بهانه ای برای تهدید های نظامی دیگر علیه اوکراین است.

براساس اطلاعات خبرگزاری «کورسپاندنت» اوکراین، پوروشنکو در ادامه بیانیه خود افزود : اتهام مطرح شده از سوی روسیه علیه اوکراین مبنی بر استفاده از شیوه های تروریستی علیه منطقه اشغالی کریمه بی معنی و بی شرمانه است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه با اعلام اینکه دو نظامی روسی در تیراندازی نیروهای اوکراین در مرز کریمه کشته شده اند، به این کشور هشدار داد که مسکو در این زمینه ساکت نمی ماند و واکنش لازم را نشان خواهد داد.

رئیس جمهوری اوکراین در ادامه بیانیه خود گفت: طرح چنین اتهامی از سوی روسیه به همان اندازه بی معنی است که ادعای رهبری روسیه مبنی بر نبود نیروهای نظامی روسیه در منطقه دونباس معنایی ندارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
جالب این است که اوکراینی بودنش را هم ترک کرده و از ادبیات آمریکایی استفاده می کند.....
آخرین اخبار