تبریز؛

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه روستایی و عشایری درآذربایجان شرقی

فرماندار کلیبر با تاکید بر مشارکت تمام ادارات و نهادهای دولتی در اجرای برنامه های هفته دولت، از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه روستایی و عشایری در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بابایی در جلسه شورای اداری شهرستان کلیبر با تاکید بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته دولت، از ادارات و نهادهای دولتی خواست نسبت به ارائه پروژه ها و برنامه قابل اجرا در طول این هفته اقدام کنند.

وی همچنین گفت: جشنواره فیلم کوتاه روستایی و عشایری کلیبر با حضور بیش از 200 اثر از هنرمندان پنج استان شمال غرب کشور شامل استان‌های زنجان، گیلان، اردبیل، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان غربی، در تاریخ 15 تا 18 شهریور در کلیبر برگزار می‌شود.

فرماندار کلیبر با اشاره به کثرت روستاها و عشایری بودن منطقه کلیبر، برگزاری این جشنواره را در حفظ و معرفی آداب و رسوم روستایی و عشایری این منطقه بسیار مؤثر و مهم توصیف کرد و افزود: سطح برگزاری این جشنواره در سال های آتی به ملی و بین المللی ارتقا خواهد یافت.

بابایی در این نشست همچنین از اتمام مطالعات طرح های هادی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان کلیبر خبر داد.

وی با اعلام  تشکیل قرار گاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان کلیبر گفت: با برقراری فرصت سرمایه گذاری شاهد حضور سرمایه گذاران در زمینه‌های مختلف در شهرستان خواهیم بود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.