فرماندار گچساران گفت: تکمیل و افتتاح طرح های عمرانی نیمه تمام و رفع معضل بیکاری جزو خواسته های مردم کهگیلویه و بویراحمد از رئیس جمهوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالرحیم رحیمی در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد افزود: این سفر برای استان پرخیر و برکت خواهد بود.

وی بیان کرد: مسائل اقتصادی و اجتماعی متعددی در زمینه آب، راه و طرح های بزرگ اشتغالزایی و عمرانی در شهرستان گچساران وجود دارد که در زمان سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد برطرف می شوند.

رحیمی اظهار کرد: انتظار می رود که قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران استقبال پرشور و کم نظیری از رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در سفر به این استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری با هدف خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر می کند، عنوان کرد: امید است که دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد و شاهد مصوبات مهمی در سفر اعضای هیات دولت به استان باشیم.

رحیمی رفع معضل بیکاری، اجرای طرح های چهارخطه جاده گچساران - خیرآباد، جاده کمربندی گچساران، جاده گچساران - خیرآباد - باباکلان، تکمیل پروژه بیمارستان های دوگنبدان را از مطالبات مهم کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به این استان برشمرد.

وی افزود: تکمیل شبکه های فرعی آبیاری زمین های کشاورزی امامزاده جعفر و خان احمد، تکمیل پنج هزار هکتار از اراضی دشت لیشتر، تکمیل شبکه فاضلاب، تصفیه خانه و رینگ مخازن آب آشامیدنی گچساران از دیگر مطالبات مهم کهگیلویه و بویراحمد از رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت خواهد بود.

رحیمی گفت: باید تلاش کرد طرح ها و پروژه هایی که در شهرستان گچساران و کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شده اند به اتمام برسند و مردم نتیجه آنها لمس و را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه هفته آینده 24 مردادماه است، بیان کرد: در همین راستا تاکنون نشست های متعددی با هدف همفکری و تبادل نظر برای ارائه پیشنهادها در زمینه توسعه کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران با قشرهای مختلف مردم و مسئولان اجرایی برگزار شده است.

رحیمی با بیان اینکه گچساران سالانه بخش عمده ای از نفت کشور را تامین می کند، اظهار کرد: به همین دلیل این شهرستان نیازمند توجه جدی دولت یازدهم برای ساخت پالایشگاه نفت است.

وی عنوان کرد: شهرستان گچساران دارای ظرفیت های مناسبی در حوزه گردشگری است که با سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی می توان شاهد رونق و توسعه روزافزون این بخش بود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.