سر مربی تیم گیتی پسند : تیم ما با تمرکز بیشتری بازی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور تیم لبنیات ارژن شیراز مقابل میهمان مدعی خود گیتی پسند اصفهان  ٤-٢ نتیجه را واگذار کرد.
رضا لک سرمربی گیتی پسند اصفهان مسابقه با ارژن را نزدیک و زیبا عنوان کرد و افزود : در نیمه نخست و اوایل بازی ارژنی ها خوب عمل کردند اما در ادامه تیم ما تمرکز خود را بدست آورد و کارهایی تاکتیکی که از بازیکنان خواسته بودیم به خوبی انجام دادند .
محمد کشاورز کاپیتان تیم گیتی پسند در پایان این بازی گفت : تیم ما در مقایسه با ارژن سرحال تر عمل کرد و پیروزی را بدست آورد .
حمید کمالی سرمربی لبنیات ارژن در خصوص دیدار با گیتی پسند گفت : ما مقابل تیمی بازی کردیم که اکثر بازیکنان آن را ملی پوشان فوتسال ایران تشکیل می دادند با این حال از تمام پتانسیل موجود در تیم استفاده کردیم .
سرمربی ارژن در ادامه این مسابقه را یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ارژن دانست و پیروزی حریف اصفهانی را به بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند تبریک گفت .
در دیگر بازی های مهم هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور دبیری تبریز ٤ - یک میهمان خود شرکت ملی حفاری اهواز را شکست داد و بازی دو تیم شهرداری ساوه و مس سونگون با تساوی یک - یک به پایان رسید .
تا پایان هفته سوم رقابتها گیتی پسند اصفهان با ٩ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و لبنیات ارژن شیراز با یک پیروزی ، دو شکست و کسب ٣ امتیاز جایگاه هشتم را در اختیار گرفت .
 در هفته چهارم مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاه های کشور سه شنبه ٢٦ مردادماه مقاومت البرز مقابل لبنیات ارژن شیراز صف آرایی می کند و گیتی پسند در اصفهان رودرروی دبیری تبریز قرار می گیرد . 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار