لرستان؛

مبارزه با آمریکا از مبانی تخطی‌ناپذیر انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان هدف از مذاکره آمریکا با ایران را نفوذ در داخل کشور خواند و گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب آمریکا شیطان بزرگ است، هرگز قابل اعتماد نیست و باید در برابر نقشه نفوذ دشمن هوشیار بود

به گزارش گروه استان های باتشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 28 مرداد سالروز کودتای‌ آمریکایی انگلیسی در ایران گفت: حوادث تاریخ برای ما سراسر درس و یادآوری آنها فرصتی برای هوشیاری در برابر دسیسه های  دشمن است.
 
وی با اشاره به اینکه پس ازماجرای ملی شدن صنعت نفت و بیرون راندن پهلوی دوم از کشور، ‌آمریکا و انگلیس با دخالتی آشکار در ایران کودتا کرده و دوباره پهلوی دوم را باز گرداندند، افزود: دست آمریکاییها از 28 مرداد سال 32 تا امروز به خون ایرانیها آلوده بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان نفوذ در درون کشور را توطئه دشمنان نظام دانست و بیان داشت: اختلاف بین مسؤولان زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کند.
 
وی با اشاره به گذشت بیش از شش ماه از زمان مذاکرات، بیان کرد: در برابر انجام تعهدات ایران در مذاکرات، آمریکا به تعهدات خویش عمل نکرده است.
 
نظام جمهوری اسلامی ایران با آمریکا سازش نمی کند
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در هوشیاری در برابر آمریکا، اظهار داشت: هدف آمریکا از انجام مذاکرات نفوذ در درون کشور است.
 
وی آمریکا را  شیطان بزرگ و حیله‌گر خواند و گفت: دنیا بداند مردم ایران هرگز با استکبار جهانی و آمریکا سازش نخواهند کرد.
 
امام جمعه خرم آباد به نگاه غلط برخی افراد در راستای انجام مذاکرات با آمریکا اشاره کرد و گفت: این نوع نگاه غیرانقلابی است که برخی گمان می‌کردند با انجام مذاکره و امضای آمریکاییها تحریمها برداشته می‌شود.
 
وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مسؤولان وزارت اطلاعات، خاطرنشان کرد: مبارزه با آمریکا از مبانی تخطی‌ناپذیر امام راحل است.  
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان اینکه امروز نیز برخی افراد پیشرفت اقتصادی را از دلارهای آمریکایی‌ می‌دانند، اظهار داشت: این نگاه انقلابی نیست و اشتباهی بزرگ است.
 
پیشرفت کشور در گرو سیاستهای اقتصاد مقاومتی است
 
نماینده ولی فقیه در لرستان راه پیشرفت کشور و رونق اقتصادی را در اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با تکیه و تقویت توانمندیهای داخلی باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت.
 
امام رضا منادی توحید و پرچمدار امامت و ولایت است
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به 11 ذی‌القعده سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: امام رضا(ع) منادی توحید و پرچمدار امامت و ولایت است.
 
وی با اشاره به ویژگیهای علمی، اخلاقی،‌ اجتماعی، مبارزات سیاسی و شخصیت معنوی امام رضا(ع) بیان داشت: سراسر زندگی امام رضا(ع) برای ما درس است.
 
الگوی مقاومت راه نجات ملتهای منطقه است
 
امام جمعه خرم آباد به 23 مرداد سالروز پیروزی قهرمانانه حزب‌الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ایستادگی لبنان در جنگ 33 روزه الگوی مقاومت اسلامی شده است.
 
وی با بیان اینکه الگوی مقاومت راه نجات ملتهای منطقه در برابر استکبار جهانی است، ادامه داد: پیروزی حزب‌الله موجب گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خویش پیروزی حزب‌الله لبنان را خفت و خواری رژیم صهیونیستی خواند.
آزادگان تندیس استقامت هستند
 
امام جمعه خرم آباد با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز ورود نخستین گروه آزادگان دفاع مقدس به کشور بیان داشت: آزادگان تندیس استقامت هستند و درس ایستادگی و مقاومت را به ما آموختند.  
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.