در اجرای طرح های مقابله با قاچاق ، 18 محموله قاچاق توقیف شد که بخشی از آن شامل مقادیری لوازم‌آرایشی و 21 دستگاه تلفن همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ فرمانده انتظامی استان سمنان، از توقیف ۱۸ محموله کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همراه دستگیری ۲۰ قاچاقچی خبر داد.
سردار روح‌الامین قاسمی از اجرای ششمین مرحله از طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر این استان خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است.
وی افزود: در این طرح انتظامی، پلیس‌های تخصصی و مأموران مجرب پلیس آگاهی در گروه‌های مختلف در محورهای استان سمنان مستقر و طی 2 روز متوالی به کنترل محموله‌های عبوری پرداختند.
فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: در اجرای این طرح 18 محموله قاچاق توقیف شد که بخشی از آن شامل مقادیری لوازم‌آرایشی و 21 دستگاه تلفن همراه بود.
سردار قاسمی  تصریح کرد: 14 تن مواد اولیه و شیمیایی پلاستیک‌سازی و 166 رأس دام غیرمجاز از دیگر محموله‌های کشف‌شده از سوی مأموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر استان سمنان بود.
وی گفت: تیم‌های مستقر در جاده‌های استان سمنان یک محموله لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال را توقیف کردند.
 وی از کشف بیش از 10 هزار نخ سیگار خارجی و یک هزار و 500 کیلوگرم تنباکوی قاچاق خبر داد و گفت: ارزش ریالی محموله‌های کشف‌شده 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده و 20 قاچاقچی کالا نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی شدند.
سردار قاسمی مبارزه قاطع با قاچاق را وظیفه و تکلیف مهم نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها به‌منظور پیاده‌سازی اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و بر اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در استان تأکید کرد.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.