مربیان و اعضای کانون پرورش فکری زنجان در چهاردهمین جشنواره ی بین المللی امام رضا(ع) درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان این که 21 نفر از اعضای و مربیان کانون پرورش فکری استان زنجان در چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به برتری دست یافتند گفت: از 151 اثر راهیافته استان زنجان به چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در بخش‌های قصه گویی، معرفی شخصیت، نشریه‌نگاری،کاردستی، شعرسرایی، داستان‌نویسی، نقاشی و خوشنویسی، این آثار برگزیده شده اند.

صالحی در ادامه افزود: این جشنواره با هدف تعمیق مفاهیم دینی و اسلامی با تکیه بر شعار "شمس‌الشموس، خورشید و متانت و سخاوت"و معرفی سیره والای امام رضا (ع) در قالب فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری با خلق آثار خلاق و زیبا از اهداف چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان برگزار می شود .

وی در ادامه افزود: از این تعداد برگزیده در بخش‌های مختلف تعداد 10 نفر از مربیان فرهنگی، هنری و ادبی و 11 نفر عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان می باشند.

گفتنی است در سال گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تعداد 18 نفر را در سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) برگزیده داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.