مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:مشکلات حوزه بانوان با حضور مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همزمان با سفر هیات دولت به استان پیگیری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ، دکتر روحانی و هیأت همراه را در این سفر به عنوان مهمان ویژه همراهی خواهد کرد، گفت: در این سفر پیگیر مشکلات بانوان هم‌استانی به خصوص در حوزه اشتغال خواهیم بود.

فریبا رحمان‌پور افزود: تاکنون کارهای خوبی در حوزه اشتغال بانوان صورت گرفته است که در این سفر با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به دنبال رفع مشکلات بانوان در این حوزه هستیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سفر و در برنامه‌هایی که با نخبگان و مسؤولان خواهیم داشت مشکلات بانوان در حوزه‌های دیگر نیز به سمع و نظر هیأت دولت رسانده می‌شود.

رحمان‌پور افزود: مشکلات بانوان استان از قبل احصا شده است و با جمع‌‌بندی و اولویت‌بندی آنها خواستار رفع این مشکلات در حد توان از طرف دولت خواهیم بود.

وی با دعوت از زنان هم‌استانی برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیأت دولت به این استان گفت: از همه زنان شاغل و غیرشاغل و دختران غیرتمند کهگیلویه و بویراحمدی به خصوص جامعه عشایری استان که در همه عرصه‌ها پیشگام بوده‌اند برای حضور پرشور در مراسم استقبال از رییس جمهوری دعوت می کنیم.


رئیس جمهور فردا 24 مرداد به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند،آقای روحانی ساعت 9 صبح فردا در ورزشگاه تختی یاسوج در جمع مردم این شهر سخنرانی می کند.

دیرار با نخبگان،علما و همچنین حضور در نشست شورای اداری استان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان است.


انتهای پیام/ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.