کرمانشاه؛

یک سوم بار آموزش عالی بر دوش دانشگاه ازاداسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی یک سوم بار آموزش عالی استان را به دوش می‌کشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در نشست خبری که امروز(23 مرداد)به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،اظهارکرد: در حال حاضر 9 مرکز و واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استاندایر است و قریب به 30 هزاردانشجو داریم.

وی ادامه داد: از مجموع دانشجویان این دانشگاه، شش هزار نفر در مقطع کاردانی، 16 هزار نفر در مقطع کارشناسی، 6700 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 400 نفر در مقطع دکتری مشغول تحصیل هستند.

قنبری با اشاره به توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد کرمانشاه، تصریح کرد: در حال حاضر 80 رشته کارشناسی ارشد و 34 رشته دکتری داریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: از ابتدای تشکیل دانشگاه آزاد در کرمانشاه تاکنون 66 هزار نفر فارغ التحصیل تحویل جامعه داده‌ایم که اینتعداد در سالجاری 3200 نفر بود.

وی با اشاره به راه اندازی رشته‌های پرستاری و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه، اظهارکرد: در حال حاضر سه رشته پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت عمومی داریم که بزودی رشته‌های اتاق عمل و بیهوشی را نیز اضافه خواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: براساس آخرین رتبه بندی اعلام شده از سوی موسسه سایماگو، دانشگاه آزاد کرمانشاه رتبه دهم در بین دانشگاه‌های آزاد کشور را دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اشاره به طلب 18 میلیارد تومانی این دانشگاه ازدانشجویانش بابت شهریه،گفت: میزان بستانکاری ما از دانشجویان بیانگر تعامل دانشگاه با دانشجویان است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.