رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: برای نخستین بار در استان اردبیل زمین والیبال ساحلی در شهرستان سرعین راه‌اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر فلاح افزود: یکی از اولویت‌های هیئت والیبال استان اردبیل راه‌اندازی زمین والیبال ساحلی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمین والیبال ساحلی در سرعین راه‌اندازی می‌شود و شاهد برگزاری والیبال ساحلی در منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در20 سالن استان اردبیل تمرینات والیبال به صورت منظم برگزار می‌شود، افزود: در حال‌حاضر بیش از 3 هزار و 500 والیبالیست در رده‌های آقایان و بانوان فعالیت دارند و 58 درصد رشته والیبال مربوط به بانوان است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای المپیاد والیبال زیر 16 سال در رده‌های آقایان و بانوان خبر داد و افزود: در صدد هستیم این المپیاد را شهریورماه در اردبیل برگزار کنیم تا بتوانیم گام بزرگی در استعدادیابی والیبال در استان داشته باشیم.

فلاح از احیای رشته والیبال در محلات استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل امضا شده تا بتوانیم والیبال را در محلات و پارک‌های استان احیا کنیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات اساسی هیئت والیبال استان اردبیل برگزاری مسابقات آسیایی والیبال جوانان است که در این زمینه ناظرانی از فدراسیون والیبال به اردبیل آمده بودند که ورزشگاه رضازاده را مورد بررسی قرار دادند و به احتمال زیاد سال آینده مسابقات آسیایی والیبال در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.