یاسوج؛

دعوت احزاب برای استقبال از کاروان تدبیرو امید در کهگیلویه وبویراحمد

احزاب شهرستان گچساران با صدور بیانیه های جداگانه به مناسبت سفر رئیس جمهوری به این استان عموم مردم را به استقبال پرشور از کاروان تدبیر و امید دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرماندار گچساران با صدور پیامی با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد ، مردم این شهرستان را برای استقبال از رئیس جمهوری فراخواند.

در بخشی از پیام عبدالرحیم رحیمی آمده است: اینک که کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد رسیده است از مردم همیشه درصحنه و ولایت مدار شهرستان گچساران دعوت می نماییم تا در عرصه ای دیگر از نمایش وحدت و اقتدار ملی، به استقبال خدمتگزاران خویش در دولت جمهوری اسلامی رفته و دولت مردان را به داشتن پشتوانه هایی این چنین صمیمی و همراه مفتخر فرمایند.

در بیانیه ای دیگر جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر گچساران از مردم برای استقبال از دکتر روحانی دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمین مردان و زنان بزرگی که صبوری و غیرت مندی شان در روزهای سخت ایران اسلامی قابل توجه است چشم به آن دارد که سفر دولت محترم به دور از هر نگاه مغرضانه دریچه ای باشد.

هنرمندان عنوان کردند: خواهان آنیم که شنیدن حرف ما در کوتاه ترین زمان در اقدامات دولت محترم هویدا گردد و به همراهی بیشتر مردم با دولت تدبیر و امید بیانجامد.

در این بیانیه تاکید شده است: مردم شریف و عزیر کهگیلویه و بویراحمد با حضور پررنگ در مراسم استقبال میزان تعهد خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران و میل به توجه بیشتر دولت محترم به کمک به توسعه استان را به نمایش بگذارند.

در بیانیه جمعی انجمن ها و سازمانهای مردم نهاد گچساران هم آمده است: خرداد 92 آغاز شکفتن یاس های امیدی بود که با رویش آن زنگار بی تدبیری از چهره کشور زدوده شد و نحله های امید زندگانی در سطوح مختلف جامعه آواز بودن و زیستن را طنین انداز کرد.

این بیانیه می افزاید: مردم ایران اسلامی در حماسه خرداد سال 92 با رای قاطع به گفتمان تدبیر و امید مسیر عقلانیت و تدبیر را برای بهتر زیستن و عزت جامعه خویش انتخاب کردند ماحصل این عزم ملی قرار گرفتن کشور ایران اسلامی در مدار عزتمندی و اقتدار و رسیدن به جایگاه واقعی در عرصه های مختلف منطقه ای و بین المللی بوده است.

در این بیانیه آمده است، با انتخاب گفتمان تدبیر و امید روزانه امید به زندگی و تلاش و کوشش مجاهدانه برای توسعه پیشرفت و شکوفایی جامعه در ابعاد مختلف باز شد تا کشور علاوه بر موفقیت چشمگیر در عرصه سیاست خارجی در ابعاد اقتصادی و داخلی نیز روند رشد و تکامل فزاینده و تامل براتگیزی را طی کند.

در پایان این بیانیه آمده است: می طلبد ضمن تاکید بر مطالبات به حق مردم این استان محروم و پیگیری آن و عملیانی نمودن خواسته ها و طرح های مختلف مردم با حضور پرشور گسترده در مراسم استقبال از رئیس جمهور رسم آئین دیرینه مهمان نوازی که از شاخص های بارز مردم استان است را بار دیگر به معرض نمایش بگذارند و حماسه ای جاودان و ماندگار برای تاریخ این مرز و بوم خلق کنند.

رئیس جمهوری ساعت 9 و 30 دقیقه صبح یکشنبه 24 مردادماه 95 در ورزشگاه تختی یاسوج واقع در میدان هفتم تیر این شهر در جمع مردم سخنرانی می کند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.