طرح ساخت و بهسازی 121 کیلومتر بزرگراه هفته دولت در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: این طرح‌ها شامل ساخت، بهسازی، روکش آسفالت، نصب علائم و رفع نقاط پرحادثه با اعتبار بیش از 700 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 فرزاد رستمی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بزرگراه اهرم ـ برازجان ـ گناوه ـ دیلم ـ هندیجان تا پایان امسال به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسدکه مسیر برازجان تا گناوه غیر از کنارگذر آبپخش تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: مسیر دالکی ـ کُنارتخته نیز پیمانکار آن فعال شده که بیش از دو میلیون مترمکعب خاکبرداری، ساخت دو دستگاه تونل و یک پل را در برنامه دارد که خروجی کُنارتخته به‌دلیل نداشتن معارض در حال روسازی است.

رستمی گفت: بزرگراه کنارگذر کنگان ـ دوراهک با کمک وزارت نفت با اعتبار 690 میلیارد ریال نیز فعال شده که تا دهه‌ فجر امسال غیر از تقاطع هم‌سطح آن زیر بار رفت و آمد می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: بیش از 20 کیلومتر از بزرگراه بوشهر ـ دیّر با اعتبار 560 میلیارد ریال تا پایان سال تحویل داده می‌شود.

 به‌گفته‌ وی مناقصه‌ راه گناوه ـ گوره ـ گچساران نیز صورت گرفته که پیمانکار آن با 800 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت به‌زودی کار را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.