کرمان؛

نمایشگاه هفته دولت در کرمان برگزارمی شود

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: مدیران اجرایی استان باید مردم را از کارهای خوب انجام شده باخبرکنند.

نمایشگاه هفته دولت در کرمان برگزارمی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا فتوت درشورای اداری استان که در تالار شهید مرتضوی برگزار شد ، گفت:هدف اصلی از برگزاری هفته دولت تحلیل دستاودرهای دولت در سه سال گذشته است .

وی تصریح کرد:ستاد هفته دولت در استان تشکیل شده ومشابه این ستاد به ریاست فرمانداران در شهرستانها ایجاد شده است که کار را در قالب کمیته های مختلفی برگزار خواهد کرد.

فتوت خاطرنشان کرد:یکی از مهم ترین کمیته ها کمیته برگزاری نمایشگاه است که بخشی از دستاوردهای دولتی در نمایشگاهی که در هفته دولت برگزار می شود ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در کرمان مسئول برگزاری نمایشگاه فرماندار کرمان است افزود:شرکت نمایشگاههای جنوبشرق مجری برپایی این نمایشگاه است .

معاون استاندار کرمان گفت: محل برپایی نمایشگاه در پارک مادر خواهد بود.

وی افزود:فعالیت هایی که در سه سال انجام شده قابل ارائه است وجشن های شبانگاهی نیز در طول برگزاری نمایشگاه خواهیم داشت.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه دولت در استان کرمان با امکانات محدود کارهای خوبی انجام داده است تصریح کرد: در استان کرمان درکشت گندم امسال به خودکفایی می رسیم این براساس ارقام واعداد است مارکورد تولید گندم را شکستیم.

فتوت اظهار کرد:در خصوص صادرات در 4ماهه اول سال 360میلیون دلار از استان داشتیم 78درصد رشد نسبت به سال قبل رشد داشتیم.

وی گفت:در دامپزشکی امسال کشتارگاه صنعتی در بم امسال احداث شده که می تواند پاسخگوی نیازهای شرق استان شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار