تیم ملی بسکتبال زنان ژاپن فرانسه را مغلوب کرد تا راهی مرحله بعد شود.

سامورایی ها خروس ها را در هم شکستند
به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی بسکتبال زنان ژاپن و فرانسه در آخرین دیدار مرحله گروهی ، گروه اول رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. 

دو تیم که مطمئن بودند راهی مرحله بعد می شوند تنها با این انگیزه به میدان آمدند که بتوانند با رتبه بهتری  در مراحل بعد به مصاف حریفانشان بروند. 

کوارتر اول در حالی آغاز شد که دو تیم روحیه خوبی داشتند . نمایندگان آسیا و اروپا بازی خوبی را در 10 دقیقه اول آغاز کردند . اما در پایان این فرانسوی ها بودند که موفق شدند با نتیجه 19 – 17 مقابل حریف سرسختشان به برتری برسند. 

ژاپنی ها اما نمی خواستند بازنده بازی باشند.آن ها با انجام یک بازی حساب شده و بدون استرس موفق شدند در کوارتر دوم بسیار بهتر از حریف عمل کنند و با نتیجه 23 – 13 به برتری برسند. 

رقابت حساس و نفس گیر دو تیم تنها به نیمه اول ختم نشد . ژاپنی ها و فرانسوی ها در کوارتر سوم هم بازی خوبی انجام دادند. اما باز این ژاپنی ها بودند که موفق شدند با نتیجه بسیار نزدیک 23 -22 فرانسوی ها را شکست دهند. 
فرانسوی ها اگر چه در کوارتر چهارم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند با نتیجه 17 -16 به برتری برسند. اما این برد خفیف در کوارتر چهارم خیلی به کار آن ها نیامد و در نهایت این ژاپنی ها بودند که با نتیجه 79 – 71 به برتری رسیدند . 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار