نبود اعتبار دلیل تاخیر ساخت بزرگراه ست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان گفت: تنها دلیل تأخیر در ساخت بزرگراه زاهدان-زابل نبود اعتبار است که اگر در قانون بودجه برای این بزرگراه اعتبار پیش‌بینی شود روند پیشرفت ساخت این بزرگراه تسریع خواهد یافت.

مسعود مالکی با بیان اینکه قرار است بزرگراه زاهدان-زابل در هشت قطعه به طول مجموع 230 کیلومتر ساخته شود، افزود: عملیات اجرایی پنج قطعه از این بزرگراه شروع و سه قطعه دیگر نیز کارهای مطالعاتی آن انجام شده که به دلیل نبود اعتبار به کندی در حال ساخت است.
وی ادامه داد: این پروژه تا کنون 68 کیلومتر پیشرفت فیزیکی داشته است که 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.
وی گفت: تا کنون 28 کیلومتر از این بزرگراه از زاهدان تا پاسگاه کوله سنگی و 32کیلومتر دیگر از زابل تا لوتک زیر بار ترافیک رفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره بر اینکه 75 کیلومتر از بزرگراه زاهدان- زابل که از لوتک تا پل شیله است، تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده، خاطر نشان کرد: در مجموع تا کنون این بزرگراه 68درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مالکی در مورد اینکه تاکنون برای این پروژه 100میلیارد تومان اعتبار هزینه شده گفت: 300میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل این بزرگراه از دوست‌محمد تا زاهدان نیاز است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: ساخت ، بزرگراه ، زاهدان ، زابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار