مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از ایجاد بسته های حمایتی جدید و افزایش سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی گفت: این صندوق در سال 95 علاوه بر صدور ضمانت نامه های بانکی ، صدور ضمانت نامه ، شرکت در مناقصه و مزایده ، حسن انجام کار ، پیش پرداخت، اعتبار خریدار، استرداد کسور وجه الضمان، بیمه، مالیات ، تامین مالی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و ضمانت های گمرکی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به خدمات صندوق ضمانت افزود: یکی از موانع فراروی صنایع کوچک بحث تامین نقدینگی است بطوری که عمده صنایع کوچک در چهار حوزه خرید، فروش، سرمایه گذاری و پیمانکاری و مواردی همچون خرید مواد اولیه و ماشین آلات دچار مشکل هستند که با خدمات جدید ارائه شده توسط صندوق برای خرید اقساطی و نیز برای فروش محصولات تولیدی صنایع کوچک ضمانت نامه ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: سقف صدور ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی از 10 میلیارد ریال به 30 میلیارد ریال افزایش یافته که این حرکت یک گام مهم برای حمایت از صنایع کوچک جهت توسعه و پیشرفت این منابع می باشد.

محمدی همچنین افزود: بانکها و موسسات طرف قرارداد با صندوق ضمانت شامل بانک صنعت و معدن، ملی، رفاه کارگران، کشاورزی، توسعه صادرات، پاسارگاد، سینا، موسسه کوثر و صندوق کارآفرینی هستند.

وی همچنین از اعمال تخفیف در کارمزد صدور ضمانت ها خبر داد و گفت: این صندوق ضمانت تخفیف های 50 درصدی در کارمزد صدور ضمانت نامه های شرکت در مناقصه و مزایده ، حسن انجام کار، استرداد کسور وجه الضمان، بیمه، مالیات و پیش پرداخت و همچنین تخفیف 20 درصدی در کارمزد ضمانت نامه گمرکی اعمال کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.