با بهره برداری از این فرستنده ها 8 درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس رسانه ملی همزمان با بهره برداری از طرح های فنی صداوسیما از راه اندازی آغاز به کار رادیو زیارت در آینده نزدیک به مرکزیت مشهدخبر داد.

دکتر علی عسکری افزود : این رادیو با توجه به علاقمندی مخاطبان ولایت مدار به مرکزیت صدا وسیمای خراسان رضوی آغاز بکار خواهد کرد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی هم گفت: این رادیو به پیشنهاد دکتر دارابی معاون امور استانهای رسانه ملی و موافقت دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا وسیما در مشهد فعالیت می کند.

محسن نصرپور افزود: رادیو زیارت علاوه بر حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس با حرم حضرت معصومه(س) در قم ، حضرت احمد ابن موسی (شاه چراغ) در شیراز ، حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری و دیگر امام زادها و بقاع متبرک معروف کشور ارتباط برقرار خواهد کرد.

وی گفت: برای راه اندازی این رادیو با توجه به حضور چشم گیر زائران ایرانی و دیگر مسلمانان جهان در شهرهای زیارتی حمایت همه دستگاههای اجرایی استان را می طلبد تا جایگاه خود را به عنوان یک رادیوی پر مخاطب در بین ملت ایران نشان دهد.

نصرپور افزود: همزمان با افتتاح طرح های فنی درکشور 4 فرستنده پرقدرت دیجیتال برای پوشش شهرستانهای نیشابور، فیروزه، بخشهای رخ وکدکن در تربت حیدریه و احمد آباد مشهد با 2 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه در ایستگاه فرستنده پرقدرت تلویزیونی و رادیوئی اف ام شهید مدرس به بهره برداری رسید.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.