سید مخدوم رهین وزیر پیشین اطلاعات و فرهنگ افغانستان در واکنش به اختلافات بوجود آمده میان سران حکومت وحدت ملی می گوید: سران حکومت وحدت ملی با دوام اختلاف شان شرمنده تاریخ افغانستان خواهند شد.

سران حکومت با دوام اختلاف شان شرمنده تاریخ خواهند شد

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سید مخدوم رهین وزیر پشین اطلاعات و فرهنگ می گوید: نزاع سیاسی میان سران حکومت در شرایط کنونی خبر خوشایند نبوده و دوام این نزاع سران حکومت وحدت ملی را شرمنده تاریخ خواهد ساخت.

این گفته های سید مخدوم رهین در حالی مطرح می شود که سران حکومت وحدت ملی با لحن‌های تند از یکدیگر انتقاد می‌کنند، عبدالله می گوید "کسی که حوصله بحث را نداشته باشد لیاقت ریاست جمهوری را ندارد”  اما در مقابل رئیس جمهور می گوید” کسی به من اعتماد ندارد من هم به کسی اعتماد ندارم”.

وزیر پشین اطلاعات و فرهنگ کشور با انتقاد تند ازعملکرد سران حکومت می گوید: درشرایط بحرانی زندگی ملت ما، نزاع به نفع ملت و حکومت تمام نخواهد شد.

او در ادامه افزود: در حالی که جوانان کشور بیکار اند و ناامید، و از طرفی هم جنگ با هراس افگنان ادامه دارد، در چنین شرایط نزاع سیاسی بین دو رهبر شرم آور است.

آقای رهین در پاسخ به این پرسش که منشا اختلافات از کجا است؟ گفت: یک جانب خود در حاشیه می بینند و جانب دیگر مستقل و فرمانروا تمام  کشور، اینجا است که اختلافات بوجود می آید.

وزیر پشین اطلاعات و فرهنگ از سران حکومت می خواهد که به جای اختلافات شان صالح ترین افراد جامعه را برای خدمت گزاری به مردم مقرر کرده و ملت را از بحران کنونی نجات دهند.

رشد نوشت: رهین با بیان اینکه ادامه اختلافات بار بزرگ ملامت تاریخ را به دوش سران حکومت خواهد انداخت با تمسخر گفت: "آفرین به جرات شان!”.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار