به منظور اجرای برنامه پزشک خانواده شهری سرشماری جمعیت شهری تکاب توسط مامورین سرشماری مرکز بهداشت در حال اجرا می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بایرام زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب در مورد این برنامه در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گفت: پیرو اجرای برنامه پزشک خانواده در روستاها این برنامه برای جمعیت شهری نیز اجرا میگردد و در این راستا مرکز بهداشت شهرستان تکاب با توجه به بکار گیری نیروی انسانی مورد نیاز در مراکزشهری قصد دارد به این برنامه جامه عمل پوشانده و کلیه جمعیت شهری شهرستان تکاب را تحت پوشش مراقبتهای بهداشتی فعال قرار دهد.

وی افزود: شهرستان تکاب دارای 3 مرکز بهداشتی درمانی شهری و 2 پایگاه سلامت شهری می باشد که هر یک از این مراکز و پایگاههای شهری مسئول سرشمای در منطقه تحت پوشش خود می باشند.

وی ادامه داد: تمامی اطلاعات پزشکی و بهداشتی خانوارها در سیستم رایانه ای مرکز بهداشت ثبت خواهد شد و به هنگام مراجعه افراد جهت دریافت خدمات بهداشتی در هر منطقه از کشور به راحتی اطلاعات پزشکی افراد در دسترس خواهد بود .

بایرام زاده از مردم خواست تا در جهت اجرای هر چه بهتر و سریعتر این برنامه اطلاعات افراد خانوار خود را در اختیار مامورین مراجعه کننده از طرف مرکز بهداشت پس از رویت کارت شناسائی قرار داده و همکاری لازم را در جهت تسریع در امر سرشماری با مامورین داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.