معاون سیاسی امنیتی استاندار در این همایش هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رحیمی در همایش فرمانداران و بخشداران گفت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا  کارهای انجام شده در یکسال گذشته ، برای مردم بازگو شود.

برگزاری همایش فرمانداران و بخشداران

رحیمی گفت : خدمت رسانی و پیگیری مسائل  و مشکلات مردم  باید با  تعامل و استفاده از ظرفیت های موجود انجام شود . 

وی همچنین به فرمانداران و بخشداران توصیه کرد با مردم حسن خلق داشته باشند.

حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در این همایش از فرمانداران و بخشداران خواست ضمن جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز بر مصرف آب در بخشهای شرب و کشاورزی مدیریت داشته باشند .

 مدیر غله و خدمات بازرگانی استان هم گفت : مشکل خرید گندم وجود ندارد اما  پرداخت هزینه ما را با مشکل مواجه کرده است .

عقیلی با بیان اینکه پارسال 60 میلیارد تومان یارانه گندم در استان پرداخت شد گفت : امسال به علت باراش باران 60 درصد تولید و خریدگندم  افزایش داشت اما تا کنون 10 درصد پول پرداخت شده است .

معین الدین مدیر تعاون روستایی نیز با اشاره به مشکلات پیش آمده در خرید تضمینی جو و آماده نبودن انبار ها گفت : از سال آینده تمام محصولات کشاورزی در بورس خرید و فروش می شود و این مستلزم آماده بودن شرایط و زیر ساخت هاست .

مانی فر مدیر کل راه و شهرسازی هم گفت :در پنج ماهه نخست امسال 88 هزار تن آسفالت برای بهسازیمحورهای مختلف استان استفاده شده است .

خانپور مدیر شرکت شهرک های صنعتی هم با اشاره به ظرفیت شهرک های صنعتی  استان گفت : تقاضا برای  سرمایه گذاری  خارجی در شهرک کاسپین بالاست و این شهرک ظرفیت بین المللی شدن را دارد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار