برخی منابع خبری گزارش دادند به دنبال تیراندازی در یکی از پایانه‌های فرودگاه جان اف کندی در نیویورک، این پایانه تخلیه شد.

یکی از پایانه‌های فرودگاه جان اف کندی آمریکا تخلیه شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، رسانه‌های محلی گزارش دادند، پلیس آمریکا در حال بررسی گزارش‌ها مبنی بر تیراندازی در یکی از پایانه‌های فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک است.

شبکه تلویزیونی «وای پی آی ایکس» و برخی از شبکه‌های خبری دیگر روز یکشنبه (24 مرداد) از تخلیه پایانه شماره 8 فرودگاه جان اف کندی خبر دادند.

گفته می‌شود این تیراندازی احتمالی، حدود ساعت 9:30 یکشنبه شب به وقت محلی در این پایانه روی داد. به گفته شاهدان، دست‌کم صدای شلیک دو گلوله در این پایانه به گوش رسید.

مقامات این فرودگاه در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه نمی‌توانند تیراندازی در این پایانه‌ها را تأیید کنند تخلیه پایانه 8 را اقدامی احتیاطی خواندند.

پلیس برای یافتن مظنون یا مظنونان این تیراندازی تلاش می‌کند. هیچ گزارشی درباره زخمی‌های این حادثه منتشر نشده است.

این درحالیست که حدود ساعت 10:15 شب به وقت محلی گزارش دیگری درباره تیراندازی در پایانه شماره یک این فرودگاه منتشر شد.

 خبرگزاری رویترز گزارش داد اداره بنادر آمریکا در حساب کابرری خود در توییتر خود در پی انتشار گزارش هایی درباره تیراندازی در فرودگاه جان اف کندی، هیچ گلوله اسلحه‌ای در این فرودگاه پیدا نشد. 

از سوی دیگر، مسئولان شهری نیویورک درباره خبرهای مربوط به فرودگاه جان اف کندی بیاینه‌ای منتشر کردند.

در این بیانیه، مسئولان نیویورک به صراحت اعلام کرده اند هیچ گلوله‌‍ای در این فرودگاه شلیک نشده، هیچ پوکه گلوله‌ای پیدا نشده و هیچ فردی نیز زخمی نشده است. اما در عین حال اعلام کرده اند پایانه شماره هشت فرودگاه جان اف کندی تخلیه شده که این اقدام، اقدامی احتیاطی بوده است. 

در همین حال، شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی نیز به نقل از شهروند آمریکایی اعلام کرد مسافران فرودگاه جان اف کندی دچار وحشت شده‌اند.

الجزیره انگلیسی همچنین گزارش داد وضع فوق العاده ای در فرودگاه جان اف کندی حاکم شده است. فرودگاه جان اف کندی یکی از شلوغ ترین فرودگاههای آمریکاست. 

شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز نیز اعلام کرد: یکی از بزرگراه های نزدیک فرودگاه جان اف کندی نیز تخلیه شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
امریکا بوجود آورنده تمام گروهای تروریستی درجهان است حقش هست تا ابد در وحشت وترس بمانند. شیطان بزرگ
آخرین اخبار