منابع نظامی سوری اخبار منتشر شده از سوی گروه‌های مسلح مبنی بر تسلط این گروه‌ها بر کارخانه سیمان در جنوب و جمعیة الزهرا در غرب حلب را تکذیب کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، منابع نظامی سوری از ادامه تسلط ارتش سوریه بر محور کارخانه سیمان و جمعیة الزهرا در غرب حلب خبر دادند و افزودند: این که منابع وابسته به گروه‌های مسلح اخباری درباره تسلط این گروه‌ها بر کارخانه سیمان در جنوب حلب و محله جمعیة الزهرا در غرب این شهر مخابره کرده‌اند، کذب محض است؛ زیرا تا این لحظه هیچ پیشروی از سوی گروه‌های مسلح صورت نگرفته است.

این منابع بیان کردند: همه تحرکات گروه‌های مسلح به سوی مواضع ارتش سوریه دفع شده است و این گروهها متحمل خسارات و تلفات سنگین شده‌اند.

منابع مذکور تاکید کردند: اخباری که از سوی گروه‌های مسلح درباره انفجار خودرو بمبگذاری شده در یک مرکز ارتش سویه در محور جمعیة الزهرا در غرب حلب مخابره شده، نادرست است؛ زیرا این خودرو بمبگذاری شده در منطقه تحت کنترل گروه‌های مسلح قبل از رسیدن به هدف، منفجر شده است.

از سوی دیگر، منابع سوری از هلاکت مسئول گردان‌های تانک گروه موسوم به احرار الشام خبر دادند. این سرکرده احرار الشام که سیف‌الله نام دارد، در محور جمعیة الزهرا در غرب شهر حلب کشته شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار