استاندار کرمانشاه گفت: قوری قلعه یکی از جاذبه های مهم اورامانات و از زیباترین غارهای کشور محسوب می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسدالله رازانی گفت: باید به تدریج علاوه بر توسعه مسیر در زمینه ارتقای امکانات داخل غار همچون سیستم تهویه هوا و تسهیل در رفت و آمد نیز اقدام کنیم.

رازانی افزود: همچنین محوطه اطراف غار نیز از قابلیت های بسیاری برخوردار است و به تنهایی یک جاذبه بسیار خوب گردشگری محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید امکانات و قابلیت های بیشتری در این مجموعه ایجاد کنیم تا توانایی پذیرایی از این جمعیت انبوه را داشته باشد.

این مدیر ارشد استان ادامه داد: شرکت توسعه گردشگری به عنوان متولی این مجموعه تعیین شده است و طی ماه های اخیر اقدامات مهمی در زمینه توسعه قوری قلعه انجام شده که این روند باید با سرعت بیشتری ادامه یابد.

دکتر رازانی با تاکید بر این نکته که قوری قلعه یکی از مراکز مورد توجه مدیریت ارشد استان است در ادامه اظهار کرد: طرح جامعی برای توسعه این منطقه گردشگری تهیه شده است که باید هرچه سریعتر در کارگروه گردشگری تصویب شود.

استاندار کرمانشاه پیرامون پیشنهاد مدیرکل راه و شهرسازی در مورد ایجاد یک پل ارتباطی بزرگ بر روی دره پایین دست قوری قلعه گفت: اجرای این پروژه بزرگ نیازمند یک اعتبار چند میلیاردی است و به همین دلیل قبل از آغاز مراحال اجرایی مستلزم بررسی جدی تر و کارشناسی تر است. همچنین گزینه ترمیم راه ارتباطی فعلی نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.