خودروهای لوکس قاچاق در شیراز منهدم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: بر اساس آیین نامه جدید و ماده 55 و 56 امحاء تمامی کالاهای قاچاق جدید یا قدیم که در انبار وجود دارد و کشف شده در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی زاده با بیان اینکه تعداد خودروهای لوکس قاچاق کشف شده ممکن است به چهار عدد برسد گفت: مدل این خودروهای لوکس ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴بوده و طبق هماهنگی های  صورت گرفته در هفته جاری امحاء این خودروها انجام می شود.

وی افزود: خودروهای کشف شده، پورشه، بنز و بی ام و بوده که قیمت هر خودرو پورشه یک میلیارد تومان و دیگر خودروها هرکدام بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۵۰ تن کالای قاچاق در فارس منهدم شده است، افزود: ۳۱ مردادماه سال جاری برای نخستین بار در کشور پنج هزار نخ سیگار به ارزش چهار میلیارد تومان در استان فارس امحاء می شود که در نوع خود بی سابقه است.

احمدی زاده سیاست کلی این کمیسیون را بر اساس سیاست استان و سیاست ستاد مرکزی، مبتنی بر مبارزه با باندهای قاچاق کالا دانست و بیان کرد: جلب مشارکت مردم، درافزایش کیفیت کالا و افزایش خدمات پس از فروش تاثیر گذار است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
کاش به نفع بنیاد خیریه به مزایده بگذارند یا در راه خیر هزینه کنند
آخرین اخبار