مراسم تودیع و معارفه محمود عاطفی و علی فروغی اصل رؤسای قدیم و جدید بسیج سازمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس صدا و سیما برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید بسیج صدا و سیما برگزار شد
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تودیع و معارفه محمود عاطفی و علی فروغی اصل رؤسای قدیم و جدید بسیج سازمان صدا و سیما با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس صدا و سیما، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جعفری قائم مقام رادیو و جمعی از مدیران سازمان در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام رضوان‌شهری مدیر فرهنگی بسیج صدا و سیما در این مراسم گفت:  آقای عاطفی در دهه 60  با ایثار جان خود یکی از فرماندهان دفاع مقدس بود. رشادت‌های وی در بین همرزم‌هایش بازگو می‌شود. دو برادر ایشان شهید شدند و خودشان هم جانباز هستند. بسیج سازمان را به نام عاطفی می‌شناسند. عاطفی هم با بسیج سازمان شناخته شده است. 

وی ادامه داد: با همکاری گروه بسیج بحث قرارگاه رسانه‌ای، قرارگاه طرح تعالی و کانون بسیج سازمان طراحی شده است.
 
پس از آن با حضور  آقایان رستگاران، نظام اسلامی، دهقان نیری و رضوان شهری از محمود عاطفی تقدیر شد.

پس از آن، محمود عاطفی رئیس پیشین بسیج صدا و سیما در این مراسم اظهار داشت: این مراسم در اصل برای معارفه آقای فروغی است. در این جلسه باید  گزارش کار 14 ماهه خود را بدهم اما من این گزارش را به  سردار نقدی، دکتر علی عسکری ریاست سازمان و علی فروغی اصل خواهم داد.

وی افزود: اگر اقدامی انجام شده است، به خاطر برکات حضور عزیزان بود. از ریاست سازمان تشکر می‌کنم. اگر قرار باشد از بسیج تعریفی داشته باشم، می‌گویم «فرماندهی بسیج یعنی فرماندهی آرمان و انگیزه‌ها».

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس صدا و سیما ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: از محمود عاطفی تشکر می‌کنم که با روحیه بسیجی در بنیان نهادن بسیج سازمان کمکمان کرد.

در ادامه مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما، پدر شهید احمدی روشن و سردار سرتیپ نقدی، حکم علی فروغی اصل به عنوان رئیس جدید بسیج صدا و سیما اهدا شد.
 
سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین گفت: امروز به بازدید خط مقدم آمدیم. جنگ ما با دشمن به رسانه رسیده است؛ چرا که مستکبرین از طریق نیروی نظامی به هیچ وجه نمی‌توانند کاری انجام دهند و فقط از طریق رسانه با ما می‌جنگند.
 
آنها خواستند با تحریم‌ها برای ایران مشکلاتی را به وجود بیاورند اما خودشان به زانو درآمدند. ما مشکل اقتصادی داریم که می‌توانیم که از ان به راحتی عبور کنیم. ابرقدرتی به نام آمریکا دیگر وجود ندارد؛ چرا که قدرت نظامی، امنیتی و اطلاعاتی آن شکست خورده است. تنها سلاحی که به آن پناه برده، رسانه است و با مذاکرات هسته‌ای که صورت گرفت، یکبار دیگر عمق خیانتکاری، عهدشکنی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای همه مردم مسجل شد. ما باید رسانه ملی را کمک کنیم تا در این جنگ رسانه‌ای برنده شود. یکی از مهمترین عرصه‌های رسانه ملی، بسیج است که مانند خط شکن عمل می‌کند.
 
فروغی اصل رئیس جدید بسیج صدا و سیما هم در این مراسم عنوان کرد: از تلاش‌های آقای عاطفی تشکر می‌کنم. ایشان با تلاش و روحیه کوشا خدماتی جدی را انجام دادند و هر چه در سازمان بسیج وجود دارد سنگ بنایی است که این عزیزان گذاشتند. من از تمام تجربه‌های آن ها استفاده خواهم کرد. امیدوارم بسیج منشأ اخلاص، تقوا و انقلابی‌گری در سازمان باشد و به حقیقت من در مقابل آقای عاطفی سربازی بیش نیستم.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار