رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: مسابقات والیبال جوانان قهرمانی کشور به میزبانی استان اردبیل از امروز با شرکت 10 تیم در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر فلاحی افزود: در این مسابقات تیم های والیبال جوانان استان های البرز، مرکزی، کرمانشاه، کرمان، خوزستان، همدان، فارس، یزد، بوشهر و اردبیل حضور دارند.

وی گفت: تیم های شرکت کننده به مدت یک هفته از 25 تا 31 مرداد ماه در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل بیان کرد: در این رقابت ها که به صورت دوره ای در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می کند و از بین چهار تیم صعود کرده به دور پایانی 2 تیم اول و دوم به لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور صعود خواهند کرد.

فلاحی با اشاره به اینکه در حال حاضر این هیات یکی از هیات های استانی موفق در پیشبرد اهداف رشته ورزشی والیبال محسوب می شود، افزود: برگزاری مسابقات در این سطح باعث ترغیب جوانان و علاقه مندان به این رشته ورزشی و موجب رشد، ارتقا و توسعه والیبال استان خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته در مسابقات والیبال جوانان قهرمانی کشور که در استان ایلام برگزار شد تیم منتخب والیبال جوانان استان اردبیل موفق به کسب مقام اول شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.