بیش از 350 فرصت شغلی مستقیم با بهره برداری از طرح های عمرانی ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ،فرماندار شاهرود با اشاره به برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت: ۱۲۶پروژه اقتصادی و عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۵۲میلیارد و ۸۴۹میلیون تومان در شاهرود افتتاح خواهد شد.
سید محمدرضا هاشمی در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های هفته دولت در این شهرستان، گفت: علاوه بر مسابقات ورزشی، همایش های مختلف، بزرگداشت شهدای دولت، تقدیر از کارمندان نمونه، سفر استاندار سمنان به شاهرود و ...، افتتاح ۱۲۶ طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی با اشتغال مستقیم ۳۶۷نفر در دستورکار دولتمردان خواهد بود.
وی افزود: در این هفته ۴۸پروژه در بخش بسطام با اعتبار ۱۴میلیارد و ۴۴۵میلیون تومان و اشتغال مستقیم ۹۷نفر، ۳۶پروژه با اعتبار ۱۰میلیارد تومان و اشتغال ۱۰۷نفر در بخش مرکزی، ۹طرح در بیارجمند با اعتبار ۶۰۰میلیون تومان و اشتغال ۱۴ نفر، ۳۸طرح در شاهرود با  ۲۷میلیارد تومان اعتبار و اشتغال ۱۵۹نفر و دو پروژه شهرستانی با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.
معاون استاندار سمنان همچنین درباره تفکیک طرح های قابل افتتاح در هفته دولت از لحاظ کاربرد و کاربری، گفت: از بین ۱۲۶طرح قابل افتتاح در هفته دولت، ۱۱۰طرح با اعتباری بالغ بر ۵۲میلیارد و ۶۳۴میلیون ریال مختص به طرح های عمرانی و ۱۶طرح با اعتبار ۲۱میلیارد و ۲۱۵میلیون تومان مختص به طرح های اقتصادی است.
هاشمی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰فرصت شغلی مستقیم با بهره برداری از این طرح ها در شاهرود ایجاد می شود، افزود: در هفته دولت تنها طرح هایی افتتاح می شونفرماندار شاهرود با اشاره به برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت: ۱۲۶پروژه اقتصادی و عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۵۲میلیارد و ۸۴۹میلیون تومان در شاهرود افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: شفل ، طرح عمرانی ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.