اهواز؛

کوه ادیو اندیکاهمچنان درحال سوختن

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی خوزستان گفت: آتش سوزی منطقه کوه ادیو در شهرستان اندیکا از صبح یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز، سرهنگ محمد عزیزی گفت: منطقه کوه ادیو در شهرستان اندیکا از صبح یکشنبه دچار آتش سوزی شده و همچنان در حال سوختن است.

وی افزود: 80 نیرو از اداره های منابع طبیعی لالی و مسجد سلیمان و یک بالگرد برای مهار آتش مشارکت دارند.

عزیزی با بیان اینکه نیروهای محلی نیز در مهار این آتش شرکت دارند گفت: یک بالگرد نیز از استان فارس برای خاموش کردن آتش به منطقه آماده است.

سرهنگ عزیزی افزود:پوشش این منطقه از درخت بلوط است و هنوز دلیل آتش سوزی مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته برخی مناطق جنگلی شهرستان های ایذه، اندیکا و اندیمشک طعمه حریق شد که آخرین آتش سوزی در منطقه ریت کوه اندیمشک بود و پس از 3 روز خاموش شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی خوزستان گفت: عامل آتش سوزی در اندیمشک شناسایی شد و روند قانونی برای این فرد انجام می شود. دلیل این آتش سوزی اختلافات طایفه ای بوده است.

وی درپایان با اشاره به تجهیزات منابع طبیعی برای مهار آتش سوزی ها در مراتع و جنگل های خوزستان افزود: دردو سال گذشته 11 دستگاه مهار آتش و دو هزار و 100 ادوات انفرادی خاموش کردن آتش برای ادارات منابع طبیعی خوزستان تامین شده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.