معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت:سازمان های مردم نهاد نقش مؤثری در کاهش مشکلات دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛شهبازی ضمن تأکید براینکه توسعه و تقویت سمن ها عمل مهم در زمینه چالش های اجتماعی است،افزود: راه اندازی خانه سمن ها در استان زنجان نقش مهمی در کاهش و رفع مشکلات آنها خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد با وجود آن‌که غیردولتی هستند، می‌توانند نقش بازوهایی پرتوان دولت در پیشبرد اهداف حاکمیت و دولت را ایفا کنند.

شهبازی لزوم تعین کلیف سمن ها غیرفعال را خواستار شد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد غیرفعال در استان زنجان تعیین تکلیف شود.

وی اعلام کرد : در حال حاضر دستورالعمل حاکم بر سمن‌ها در تهران در دست تدوین است و امیدواریم که با تدوین این دستورالعمل، شاهد گشایش بیشتر در امور مربوط به سازمان‌های مردم‌نهاد، رفع ابهامات و بهبود عملکرد آن‌ها باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه فعالیت سمن ها در جهت بهبود وضعیت اقشار مختلف باید در راس امور قرار گیرد، اظهار داشت : فعالیت سمن ها بایداز مباحث سیاسی به مباحث اجتماعی تغییر جهت دهد و به منزله اتاق فکری برای رفع معضلات اجتماعی استان باشد.

وی با بیان اینکه سمن‌ها باید در کنار دولت و حاکمیت گام بردارند، ادامه داد: مردم از فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد استقبال زیادی می‌کنند و سمن‌ها می‌توانند مشکلات اجتماعی را حل کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.