سمنان؛

اصلاح محورهای حادثه خیز استان سمنان

اصلاح 12 نقطه حادثه خیز از محورهای استان سمنان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: درسال گذشته کار کارشناسی در خصوص نقاط حادثه‌خیز این استان صورت گرفت که کارشناسان در پایان طرح به 18 نقطه حادثه‌خیز رسیدند.

سید عبدالمجید نژادصفوی با بیان اینکه تاکنون 12 نقطه از این نقاط اصلاح و رفع شده افزود: اداره راه و ترابری استان سمنان برای رفع و اصلاح 6 نقطه باقیمانده نیز برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه براساس اعلام نظر کارشناسان بیشترین تصادفات جاده‌ای این استان در این 18 نقطه به وقوع می‌پیوست تصریح کرد: با اصلاح دو سوم این نقاط حادثه‌خیز پیش‌بینی می‌شود شاهد کاهش سوانح ترافیکی در محورهای این استان باشیم.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اهمیت محورهای این استان افزود: تنها 600 کیلومتر از محور پرتردد تهران-مشهد در حوزه استحفاظی این استان قرار دارد که سالانه بیش از 20 میلیون زائر و مسافر در آن تردد می‌کنند.

وی از وجود بیش از سه هزار و 790 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی و و راه روستایی در این استان خبر داد و افزود: حفاظت، بهینه‌سازی و نگهداری از این راه‌ها سالانه نیازمند اعتبارات زیادی است.
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.