یزد؛

آینده ای خوب برای اقتصاد بافق

عملکرد شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن مرکزی رضایت بخش بوده است.

به گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از عملکرد شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن اعلام رضایت کرد و گفت: این شرکت در مقایسه با سال های گذشته روند رو به رشدی داشته است.

عسکری ادامه داد: به عنوان مدیر شرکت سنگ آهن توقع بیشتری دارم سرمایه گذاری مردم و آورده آنان باید به سوی سرمایه گذاری زود بازده پیش برود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق با اشاره به اینکه تفکر شرکت تعاونی مسکن صرفا به منظور تامین زمین نباشد تصریح کرد: برنامه ریزی با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار قرار گیرد تا سهامدار با فکری آسوده تر در این راه سرمایه گذاری کند.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت با روند خوب توسعه باید به سمت وسوی هدایت شود که دیگر نیازی به حمایت مالی از جانب شرکت سنگ آهن نداشته باشد.

شرکت تعاونی مسکن باید بتواند حامی شرکت سنگ آهن مرکزی باشد و دست به سرمایه گذاری در کارهای بزرگ و عظیم تر بزند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای به راه اندازی طرح گندله داشت و گفت: چنانچه با این سرعت عملیات ساخت طرح گندله پیش برود قطعا شرکت سنگ آهن به پیشرفت و توسعه رو به رشدی خواهد رسید.

مدیر عامل بزرگترین مجموعه معدنی ایران افزود: با راه اندازی  این طرح آینده خوب اقتصادی برای شهرستان بافق و مجموعه چغارت رقم خواهد خورد.

وی تنها طرح درآمدزا  برای مجموعه سنگ آهن را اجرای طرح گندله سازی برشمرد و افزود: شعار سه سال تحمل مردم بافق به ثمر نشسته و آینده روشنی برای این مردم و شهرستان پیش بینی می گردد.

عسکری همچنین از راه اندازی طرح گندله در نیمه اول سال ۹۷ خبر داد و عنوان کرد: اگر قبلا این اتفاق رخ داده بود امروز درآمد سنگ آهن با این مشکل مواجه نبود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان این شرکت بیان کرد: به تحمل  و صبوری کارکنان شرکت سنگ آهن در تاخیر پرداختی حقوق احترام گذاشته و امیدواریم بتوانیم پاسخ این صبوری و استقامت را با اجرایی نمودن صنایع جوار معدنی بدهیم.

وی تعدیل نشدن نیروهای شرکت را در وضعیت بحران مالی شرکت یک افتخار بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت شغلی کارگران و کارکنان بزرگترین خدمت به مجموعه شرکت است امید می رود با راه اندازی و نقدینگی سنگ آهن امید زندگی در بافق زنده تر شود.

وی افزود: اما به نسبت آنچه شرکت سنگ آهن و مردم توقع دارند باید بر توانایی خود بیفزاید تا بتواند ارزش افزوده بیشتری را عاید سهامداران کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.