شهرکرد؛

قاچاق کالا و ارز تهدیدی برای بخش تولید، اشتغال و اقتصاد کشور

معاون حقوقی، نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قاچاق کالا و ارز تهدیدی برای بخش تولید، اشتغال و اقتصاد کشور است.

تأکید بر اجرای سریع و دقیق احکام پرونده های قاچاق
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ایرج حسینی صدرآبادی در آیین تکریم و معارفه سرپرست تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: از سال 92 و بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عمده پرونده های این حوزه در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 500 شعبه رسیدگی به پرونده های کالای قاچاق و ارز در کشور از سوی این سازمان فعال است.

معاون حقوقی، نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی با تأکید بر اجرای سریع و دقیق احکام پرونده های قاچاق در شعب و ادارات استانی اضافه کرد: امسال رؤسای شعب تعزیرات حکومتی به دنبال بازنگری در احکام ابلاغی، دارای صلاحیت رسیدگی به این پرونده ها هستنند.

حسینی صدرآبادی با اشاره به افزایش آمار کشفیات قاچاق کالا و ارز در کشور به دنبال همکاری دستگاه های نظامی، انتظامی و سازمان های متولی اظهار داشت: به همین میزان نیز روند قاچاق کاهش یافته است.

وی همچنین گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده در برنامه پنج ساله سازمان تعزیرات حکومتی، برخی قوانین و مقررات بویژه در زمینه حمایت از کسب و کار، تولید و سرمایه گذاری مورد بازنگری قرار می گیرد.

حسینی صدرآبادی در پایان رعایت حقوق شهروندی را از اولویت های این سازمان برشمرد و افزود: براساس هماهنگی با قوه قضائیه، کمیسیون های عفو و بخشودگی، پیگیر کمک به افراد مستحق در این راستا هستند.

در آیین تکریم و معارفه سرپرست تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، محمدرضا عمرون به عنوان سرپرست جدید معرفی و از خدمات ولی دهبانی نژادیان مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار