به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
کرمان،رضا طالبی زاده گفت: از 10 شهریور امسال دفاتر الکترونیک سردفتر در تمامی دفاتر اسناد رسمی مورد بهره برداری قرار گرفته و از تاریخ مذکور ثبت کلیه اسناد رسمی و اقدامات تبعی مربوط به این اسناد ، صرفا در دفاتر الکترونیک انجام میگیرد.
وی با اشاره به اینکه از تاریخ بهره برداری دفاتر الکترونیک، ثبت سند جدید در دفاتر دست نویس ممنوع است، افزود: مهمترین نتایج بهره برداری از دفاتر الکترونیک تسریع در انجام کار مراجعین، جلوگیری از جعل و دقت بیشتر در ثبت اسناد و عدم بروز اشتباه در روند ثبت می باشد.
طالبی زاده گفت: با بهره برداری از دفاتر الکترونیک ،دست نویسی دفاتر در دفترخانه های اسناد رسمی پایان می یابد و از اطلاعات الکترونیکی موجود در سامانه جامع املاک نسخه چاپی گرفته و به صورت دفاتر مجلد صد برگی در دفترخانه های اسناد رسمی نگهداری می شود.
انتهای پیام/ی