مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، از برگزاری مراسم استانی، اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در سوم شهريورماه همزمان با هفته دولت در كرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمّدجوادحسين زاده گفت: در این مراسم استانی که با حضور مسئولان استانی وكشوری برگزار خواهد شد، از 8 کتابدار منتخب و منتخبین جشنواره رضوی، با دو منتخب ملّی و 82 برگزیده استانی تجلیل خواهد شد.

ویبرگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را در ترغیب مردم به مطالعه و آشنایی با زندگی، سيره و فضیلت های اخلاقی و معنوی امام رضا(ع) مهم ارزیابی کرد و استقبال مردم دياركريمان از این جشنواره را که فراخوان آن از اردیبهشت آغاز شد، کم نظیرتوصیف کرد و گفت:بيش از 21 هزار نفر كرماني در بخش مكتوب و آنلاين ششمين جشنواره كتابخوانی رضوی شركت كردند.

وی افزود:اسامی برگزیدگان استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان كرمان به آدرسwww.kermanpl.irدر دسترس است.

حسین زاده گفت: دراین جشنواره، بیش از4 هزار نسخه كتاب مسابقه در عناوينامام علی بن موسی ‌الرضا(ع)، اعترافات غلامان و دوست مهربان کبوترها،به همراه2 هزار حلقه لوح فشرده حاوی فایل پی دی اف کتاب ها در اختیار هم استانی های عزیز قرار گرفت.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.