اردبیل؛

زمان حضور نیروهای امدادی در جاده‌های اردبیل مطابق با استانداردها است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: زمان حضور نیروهای امدادی هلال احمر در جاده‌های استان اردبیل مطابق با استانداردها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی با اشاره به حضور مداوم نیروهای امدادی در جاده‌های استان اردبیل افزود: در طول تعطیلات تابستانی نیز نیروهای امدادی در پایگاه‌های جاده‌ای مستقر بوده و آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی از امدادرسانی به ۴۴۳ حادثه دیده در جاده‌های استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری ۱۴۱ حادثه جاده‌ای و کوهستان به هلال‌احمر استان انعکاس یافته که از این تعداد ۱۲۷ حادثه جاده‌ای است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل افزود: در حوادث جاده‌ای ۴۴۳ نفر حادثه دیده داشتیم که از این تعداد به ۱۴۰ نفر امدادرسانی شده است؛ بطوریکه ۸۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۵۴ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

غیبی به اعزام ۱۳۴ تیم امداد و نجات در حوادث جاده‌ای اشاره کرد و افزود: تیم‌های امداد و نجات در این مدت از ۱۰۷ دستگاه آمبولانس و ۲۷ دستگاه خودرو ست نجات برای امدادرسانی استفاده کردند.

وی با بیان اینکه از ۲۷ دستگاه خودرو ست نجات، ۲۳ مورد در عملیات رهاسازی استفاده شده است، تصریح کرد: در طول عملیات امداد و نجات جاده‌ای ۴۰۴ امدادگر در عملیات مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.