بخشودگی جرایم دیر کرد صنعت گران شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: 400 میلیارد تومان جرایم دیرکرد صنعت‌گران مستقر در شهرک‌های صنعتی بخشوده شد.

بخشودگی جرایم دیر کرد صنعت گران شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی و بین الملل، علی یزدانیمعاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم امضای تفاهم‌نامه الحاق پارک و شهرک صنعتی لیا گفت:امسال در راستای حمایت از تولیدات داخلی، جرایم دیرکرد بیش از 400 میلیارد تومان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشمول بخشودگی شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور و استان‌ها اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل بخشودگی جرایم از سوی هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی 90 درصد جرایم دیرکرد اسناد معوق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی مشمول بخشودگی و 10 درصد باقیمانده، یکساله تقسیط می شود.

یزدانی افزود: در بحث تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی بیش از 2500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی با نرخ 14 و 16 درصد تسهیلات به صنعتگران اعطا می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حمایت از تولید، کارآفرینی و اشتغال را از سیاست‌های دولت برشمرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره ایجاد 950 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در سطح کشور گفت: از مردادماه سال 92 تاکنون 7142 واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال116 هزار نفر در سطح شهرک‌های صنعتی کشور به بهره برداری رسیده است و 2430 بنگاه تولیدی غیرفعال با ایجاد اشتغال برای 40 هزار نفردر سطح کشور به چرخه تولید باز گرداننده شده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
چرا فقط شامل تولیدی های مسقر در شهرک صنعتی شده ؟؟؟؟؟!!
مگه واحد های خارج از شهرک چه گناهی کردن ؟؟!!
اتفاقا واحد های خارج از شهرک با مشکلات عدیده ای مواجه اند که باید رسیدگی بیشتر بشه
!!!!!!
آخرین اخبار