سید‌ حسن قاضی‌ زاده هاشمی امروز چهارشنبه 27 مرداد ماه به منظور بررسی و پیگیری برنامه‌ها و پروژه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، بم و جیرفت به استان کرمان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وزیر بهداشت ظهر امروز با ورود به شهرستان بم از فضاهای بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید می‌کند و از طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان از عصر امروز آغاز می‌شود.

بازدید از مراکز در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی افضلی‌پور‌، افتتاح ساختمان مجتمع مدیریت و توسعه آموزش، رونمایی از آمبولانس‌های تازه تحویل داده شده ‌و کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی و هشت پژوهشکده از جمله برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به کرمان است.

شرکت در کار گروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی و نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان از دیگر برنامه‌های سفر قاضی‌زاده هاشمی در کرمان است.

برنامه‌های ‌پنجشنبه 28 مرداد ماه وزیر بهداشت با انعقاد تفاهم ساخت بیمارستان جایگزین 700 تختخوابی شفا و کلنگ‌زنی این بیمارستان، بازدید از مراکز در حال ساخت بیمارستان شهید باهنر کرمان آغاز می‌شود و برای بازدید از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه سلامت به شهرستان‌های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت و رابر سفر می‌کند.

وزیر بهداشت روز جمعه 29 مرداد ماه طرح‌ها و برنامه‌های ‌دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را مورد بازدید قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار