از طرح گرافیکی جدید کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی، با افزوده شدن امکاناتی جدید رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کتابخانه دیجیتال با اعلام رونمایی از طرح گرافیکی جدید کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی گفت: علاوه بر بهینه‌سازی بخش‌های مختلف سایت، امکاناتی چون سامانۀ اهدای فایل توسط کاربران نیز به مجموعه امکانات کتابخانۀ دیجیتال افزوده شده است.

علی ضرابی، در ارتباط با بهینه‌سازی‌های انجام شده افزود: فرایند جستجوی منابع، کتابخانۀ شخصی، و همچنین مجموعه‌های موضوعی شامل عناوین جدید «پیامبر اعظم (ص)»، «امام علی (ع)»، «فاطمه زهرا (س)»، «سبک زندگی عفیفانه»، و «آیت الله شهید مدرس»، بخش‌هایی هستند که بهینه‌سازی شده اند.

وی در خصوص کتابخانۀ شخصی تصریح کرد: پنل شناوری به صفحه افزوده شده که از آن طریق دسترسی به کتابخانۀ شخصی ساده‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون از میان بیش از 85 هزار نسخۀ خطی موجود در کتابخانه آستان قدس رضوی، 21 هزار نسخه به صورت تمام متن در کتابخانۀ دیجیتال قابل دستیابی است. و این درحالیست که تعداد24 هزار و 62 جلد کتاب چاپ سنگی، 6 هزار و 385 جلد کتاب چاپی پیش از سال 1320، و 15 صفحۀ نخست حدو 4 هزار پایان‌نامه، از دیگر منابع قابل دستیابی در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی است.

کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی تمامی خدمات آن، از طریق آدرس digital.aqr.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.