به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

محمود واعظی در پست اینستاگرامی خود نوشت: انشاالله روز یکشنبه سی و یکم شهریور و در آستانه هفته دولت ترابرد پذیری تلفن همراه که قبلا وعده داده بودیم و مراحل آزمایشی آن با موفقیت انجام شده ، افتتاح وآغاز خواهد شد . این موضوع فضای رقابتی برای اپراتورها و امکان انتخاب بهتر را برای مشترکان مهیا می کند.


علی اوجی در پست خود نوشت: محمد بنا ... يه مرد كه تو روزاى سخت بارها و بارها با درايت و مديريت و تعصب دل مردم سرزمينش و شاد كرد. اشكهاى محمد بنا از روى تعصب بود و درود به شرفت بزرگ مرد . به وجودت افتخار ميكنم كه براى ناراحتى مردمت اشك ميريزى مرد ... سربلندى و سربلند مى مانى .... غرور و تعصبت نسبت به پرچم و سرزمينت شايسته احترامه.


شبنم قلی خانی در پست خود نوشت: خيلي با سرعت اما با آرامش به سوي كار. ايشالله چهار شنبه تون آسموني باشه آبي ِ آبي.


حمید گودرزی در پست خود نوشت: با مهدی رحمانی عزیز در بازداشتگاه.


حمید سوریان در پست خود نوشت: بنام حضرت دوست؛ که همه و هیچ دست اوست. گاهی نمی خواهی ولی می شود گاهی نمی شود که نمی شود گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی نگفته قرعه فال به نام تو می شود گاهی گدای گدایی و بخت نیست گاهی تمام شهر ، گدای تو می شود گاهی گمان نمیکنی و میشود ، گاهی نمیشود که نمیشود...!! خطاب به مردم پر مهر کشورم می گویم که با تمام وجود خواستم که دلهای عزیزتان را شاد کنم؛ اما نشد که نشد! در شادی هایم مشت هایتان را گره کردید و عشقتان را به سمت و سویم روانه ؛ و حالا که ناخواسته مسبب تلخکامی تان شده ام، بر خود می دانم که وظیفه ام را در حقتان ادا کنم و خواستار آن باشم که عذرم را پذیرا باشید. ضمنا از دوستانی که بنام بنده صفحه درست کردند در فضای اینستاگرام خیلی ممنونم زیرا احتمالا از روی محبت چنین کاری کردند؛ اما این صفحه، تنها صفحه رسمی حقیر می باشد."دوستدار شما"


رضا رودکی در پست اینستاگرام خود نوشت: یادمون نميره محمد اقاي بنا شادي هاي كشتي فرنگي تو دل مردم ايران.


علی دایی با انتشار تصویری در پست خود نوشت: به ياد ناصر خان..


داریوش فرضیایی در پست خود نوشت: سال 1389 باشگاه "ایرانیان دبی " همراه با " رانبیهر کاپور " نوه " راج کاپور "بسیار افتاده و با معرفت 
یادش بخیر چند قطعه آواز هندی از فیلم های پدر و پدربزرگش براش اجرا کردم که کلی خندید و کیف کرد .


عباس غزالی هم تصویری از خود را منتشر کرد و نوشت: ممنون از اين هنرنمايي زيبا...


پولاد کیمیایی در پست خود نوشت: با امير دانايي ..بعد ضبط موزيك قاتل اهلي .


انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
مرسی