ساری،

آموزش مدیریت بحران برای استان های شمالی

دوره آموزشی برای معاونان و مدیران شعب هلال احمر استان های گیلان، گلستان ومازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیین افتتاحیه دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه معاونین و مدیران شعب جمعیت هلال احمر استان های گیلان،مازندران و گلستان با حضور دکتر مهراب شریفی و دکتر مهدی نجفی مدیران کل دفتر امور آموزش تخصصی و ضمن خدمت برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در سخنانی با ابراز خرسندی از میزبانی این دوره آموزشی گفت: مسئله آموزش به ویژه آموزش های پایه در جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی یادگیرنده از مولفه های بنیادین و زیرساختی است که همواره مورد تاکید ریاست جمعیت هلال احمر بوده است.

دکتر اکبری افزود: ارتقای توانمندی های علمی و عملیاتی از سیاست های راهبردی جمعیت هلال احمر است که در سند تدوین شده 10 ساله هلال احمر به خوبی دیده شده است.

وی با اشاره به ویژگی های سازمان های دانایی محور گفت: نگرش، دانش و مهارت سه مولفه مهم در این زمینه است که باید همواره مورد توجه و اهتمام مدیران در فرآیند سیاست گذاری قرار داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: سیاست های جمعیت هلال احمر آن گونه که در سند راهبردی 10 ساله آمده است بر هلال احمر روزآمد و توانمند تاکید دارد و برگزاری این دوره های آموزشی نیز در راستای همین سیاست ها است.

در این دوره آموزشی سه روزه، شرکت کنندگان با مفاهیم پایه در مدیریت بحران آشنا می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار