ممکن است ما دنبال کار نرویم اما باید روابطی برای ارتباط با فیلمسازان جوان پیدا کنیم که بدانند ما هستیم.

آتش تقی‌پور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: 15 مرداد اجرای تئاتری را در برج میلاد داشتیم که تمام شد.

وی در مورد علت کم‌کاری خود در سینما عنوان کرد: بیشتر کسانی که ما با آن‌ها فعالیت می‌کردیم، خانه نشین شدند. از طرفی با جوان‌های سینمایی هم آشنایی نداریم تا همکاری کنیم.

وی افزود: در این وادی باید دارای روابط عمومی ویژه‌ای باشید. ممکن است ما دنبال کار نرویم اما باید روابطی برای ارتباط با فیلمسازان جوان پیدا کنیم که بدانند ما هستیم و موجودیت داریم. بنابراین کسی به خودش زحمت نمی‌دهد، از من و یا بسیاری از هنرمندان خانه نشین خبر بگیرد و استفاده کند.

وی ادامه داد: بالاخره من و تعداد اندکی از بازیگران درگیر تئاتر هستیم و بیکار مطلق نیستیم اما باید فکری به حال خانه نشین های این عرصه کرد و از آن‌ها خبر گرفت.

این بازیگر تصریح کرد: البته در کل یکسری مسائل باعث لطمه خوردن سینما شده است. خود ما هم اثر تولیدی و هم فیلم سینمایی پخش نشده داریم. پس زمانی سینما می‌تواند روی پای خود بایستد و چرخه اقتصادی و هنری خود را بچرخاند که از بند مشکلات و فشارهای موجود رهایی یابد.

این بازیگر اضافه کرد: مشکلات موجود در سینما، تئاتر و تلویزیون باعث شده فعالان این عرصه بخصوص بازیگران ییکار شوند و به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای سوق پیدا کنند؛ البته برخی با همه مشکلات ماندن را به رفتن ترجیح می دهند. در کل شاهد وضعیت خوبی نیستیم.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: در فضای بازیگری یک وضعیت عجیب و غریبی وجود دارد. تا جایی که بسیاری حاضرند در این حوزه کار کنند و دستمزد نگیرند! این اتفاق به ضعفی کلی ربط پیدا می کند. مگر ممکن است جوان های ما به سنین بالا برسند و پول نداشته باشند؟! به نظرم جوان ها از 18 سال به بالا باید شاغل باشند و اگر مشغول نیستند، باید حقوق بیکاری به آن‌ها داد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار