معاون نیروی انسانی ناجا با بیان اینکه هر یک از آزادگان به تنهایی در دوران اسارت برای کشورمان عزت و افتخار آفریده‌اند،گفت: آزادگان با پایمردی در مقابل دشمن، نمونه‌ای از ایثار و شجاعت را برای ما به ارمغان گذاشته‌اند.

آزادگان زمان، عزت و شرف کشور و ملت ایران هستند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آیین تجلیل از آزادگان بازنشسته نیروی انتظامی که امروز (چهارشنبه) در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: امروز 15نفر از آزادگان بازنشسته ناجا به نمایندگی از تمامی آزادگان نیروی انتظامی در سراسر کشور مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مجموع آزادگان ناجا 2هزار و 93نفر است، گفت:‌ با کمال تاسف، 67نفر از این عزیزان بعد از آزادی از اسارت به رحمت خدا رفته‌اند.

معاون نیروی انسانی ناجا ادامه داد: هزار و 789نفر از آمار مذکور مربوط به آزادگان سازمان ژاندارمری سابق، 179نفر مربوط به کمیته انقلاب اسلامی سابق و 92نفر دیگر نیز متعلق به آ‍زادگان شهربانی سابق هستند.

سردار زارعی با بیان اینکه هر یک از آزادگان به تنهایی در دوران اسارت برای کشورمان عزت و افتخار آفریده‌اند، ادامه داد: آزادگان با پایمردی در مقابل دشمن و سرفرود نیاوردن در برابر دشمن بعثی، نمونه‌ای از ایثار و شجاعت را برای ما به ارمغان گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از آزادگان چهره‌‌های شاخص کشوری بوده و مقام‌ های قهرمانی داشته‌اند، گفت: برخی از عزیزان آزاده ما غریب به 10سال در اسارت بوده تا دشمن بعثی را به زانو در آورند.

وی تاکید کرد:‌ هر روز، هرساعت و هر دقیقه‌‌ای که از عمر این عزیزان در اسارت سپری شده، بقا، عزت و شرف کشور و ملت عزیزمان را ضمانت کرده است.

گفتنی است، امروز از ‌15 نفر از آزادگان بازنشسته نیروی انتظامی تجلیل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار