جنگنده های سعودی طی 24 ساعت گذشته 50 بار به استان صعده در شمال یمن حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المسیره، جنگنده های عربستان عصر چهارشنبه با حمله به یک جایگاه سوخت در شهر صعده سه نفر را کشتند و هشت نفر را زخمی کردند.

همچنین در حمله هوایی عربستان به خانه ای در شهر «مجز» در استان صعده نیز دو زن کشته شدند. عربستان در این مدت سه بار پادگان «کهلان» و پادگان پلیس واقع در مرکز این شهر را هدف حمله قرار داد.

منطقه «الابقور» شهر سحار و منطقه «مران» شهر «حیدان»، کشتارگاه شهر «ضحیان» و مناطق «جبل شعیر» و «آل الحماقی» شهر «باقم»، خانه یکی از شهروندان منطقه «صویح» شهر «ساقین» و منطقه «المجازه» شهر باقم، هدف حمله قرار گرفت.

جنگنده های سعودی در این مدت همچنین به منطقه آل عمار شهر الصفراء و ساختمان امنیت سیاسی شهر «کتاف» در استان صعده حمله کردند.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
ا لیس الصبح بقریب؟
آخرین اخبار