محسن رضایی در دیدار با ورزشکاران پارالمپیک برایشان آرزوی پیروزی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی‌های پارالمپیک یک رویداد چند ورزشی است که برای ورزش‌کاران دارای معلولیت‌های جسمی و ذهنی برگزار می‌شود.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیداری که اخیرا با ورزشکاران المپیک داشت بر این موضوع تاکید کرد که عده بسیاری از افراد در تلاش هستند تا نام ایران را کمرنگ کنند.
وی با انتشار مطلبی در اینستاگرامش نوشت:
پيش از عزيمت ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان به مسابقات پارالمپیک ریو٢٠١٦ ديدار صميمانه اي با آن‌ها داشتم و از نزدیک در جریان تمریناتشان قرار گرفتم. حضور این جوانان ورزشکار رساندن صدای مظلومیت ملتی است که بیش از سی و هفت سال برای احقاق حقوق خود مبارزه می‌کند.
آن ها را بسیار با انگیزه دیدم به نحوي که حاضرند برای ایران اسلامي جانفشانی کنند. واقعیت این است که بسیاری در تلاش هستند نام ایران کمرنگ شود و تاریخ ايثارگري هاي این ملت از صحنه روزگار حذف و هویت ما مثل خلیج فارس را محو کنند، غافل از اين كه با درخشش این جوانان باغیرت، ایران و ایرانی هر روز سرفرازتر می‌شود.
برای موفقیتشان كه موجب شاد کردن دل ملت ایران مي شود دعا می‌کنیم.


گفتنی است: مسابقات پارالیمپیک که مهمترین و مورد توجه‌ترین مسابقات ورزشی جهان برای افراد کم‌توان است از سال ۱۹۶۰ تاکنون هر چهار سال یک‌بار به طور منظم برگزار شده و از سال ۱۹۸۸ پس از برگزاری مسابقات المپیک و در همان شهری که المپیک میزبانی می‌شده، انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار