عملیات ساخت دانشکده داروسازی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهدکه با پیشرفت کمتر از ده درصدی در یک دهه اخیر روبه رو بود به اتمام رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل شهرک دانش و سلامت برگزار شد از اتمام ساخت دانشکده داروسازی خبرداد.

دکتر محمدحسین بحرینی با اشاره به پیشرفت فیزیکی کمتر از ده درصدی این پروژه در یک دهه اخیر،افزود:از تیرماه سال 94پروژه ساخت دانشکده داروسازی مجددا آغاز شد و با استفاده حداکثری از حداقل امکانات ،کمترین هزینه و کیفیت قابل قبول به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه از جدیدترین فناوری ها در ساخت دانشکده داروسازی در پردیس شهرک دانش و سلامت استفاده شده است گفت:به کارگیری سیستم اعلان و اطفائ حریق به طور همزمان، استفاده از پنجره های دوجداره ،جداسازی سیستم تهویه اتاق حیوانات از تهویه ساختمان ،بکارگیری سیستم آسمان مجازی،بکارگیری آبگرمکن خورشیدی،پیش بینی طرح توسعه ساختمان ، تعبیه ی سیستم تصفیه فاضلاب به منظور آبیاری فضای سبز و تعبیه ی پارکینگ خودرو از ویژگی های این دانشکده است.

معاون توسعه ومدیریت منابع با اشاره به اینکه در حال حاضر سه دانشکده پزشکی ،دندانپزشکی و داروسازی در پردیس دانشگاه قرار دارند اضافه کرد:دانشکده بهداشت ،طب سنتی،پیراپزشکی پرستاری در بدترین فضای ممکن قرار دارند و ازین حیث ما فقیر ترین فضای دانشگاهی را در سطح کشور داریم و از برنامه های آتی دانشگاه انتقال این چهار دانشکده به پردیس است.

بحرینی بهره برداری از بیمارستان 540 و اکبر را از برنامه های معاونت توسعه در سال 95 عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ناکامی هایی نیز به دلیل عدم وصول مطالبات از سایر سازمان ها در این معاونت وجود دارد بیان کرد:پروژه بیمارستان امدادی جنوب مشهد یکی از این ناکامی هاست که به دلیل پیشرفت کمتر از ده درصدی در ردیف بودجه نیز قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه آنچه مورد نظر دانشگاه بود در خصوص ساخت و تکمیل بیمارستان علوی توسط خیرین اتفاق نیفتاده است گفت:گرفتاریهای ما در بحث پروژه های عمرانی زیاد است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کمبود نیرو در بخش درمانی وجود دارد؛افزود:به دلیل عدم دریافت مطالبات از سازمان های بیمه،قادر به جذب نیرو به اعتبار منابع داخلی نیستیم.

مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست از پیشرفت بیش از 91درصدی پروژه ساخت بیمارستان اکبر ، 85 درصدی پروژه بزرگ بیمارستان 540 و پیشرفت 91 درصدی بیمارستان 64تخت خوابی فریمان خبر داد.

علی رحیمی گفت:ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی خلیل آباد به اتمام رسیده و در صورت تجهیز آماده بهره برداری می باشد.

وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقائ هتلینگ بیمارستان ها نیز اقداماتی انجام شده است،کسب رتبه اول کشور در بحث هتلینگ توسط بیمارستان امدادی مشهد که یکی از فرسوده ترین فضاهای درمانی است را خشنود کننده خواند.

مدیرتوسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست با بیان اینکه از سال 93تا کنون 17فراخوان استخدامی داشتیم،گفت:از بیش از 17 هزار شرکت کننده در آزمون های استخدامی 480 نفر که عمدتا در بخش شرکتی بودند،جذب شدند.

عبداله ریحانی اظهار داشت:همه سعی این معاونت بر این بوده است که نیروها از طریق فراخوان ،آزمون و مصاحبه جذب شوند.

وی همچنین از اجرای طرح مهارت افزایی پرستاران شاغل در بخش کودکان ، تهیه بسته مهارت افزایی آموزش حین کار،تهیه بسته افزایش مهارت های زندگی ویژه پرسنل و خانواده هایشان و بحث ساماندهی به نیروهای شرکتی خبر داد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.