استاندار کرمانشاه گفت: راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط کمک بسیاری به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی بیان کرد: چندی پیش تفاهم نامه ای میان بنیاد مستضعفان و استانداری ها در راستای اجرای سیاست های  اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از طرح های کوچک و متوسط به ویژه در مناطق کمتر برخوردار منعقد شد که بر این اساس بانک سینا وابسته به این مجموعه مبلغ 20 میلیارد تومان تسهیلات برای هر استان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: پایین آمدن نرخ سود تسهیلات به فراهم شدن بسترهای لازم جهت سرمایه گذاری کارآفرینان استان کمک می کند و زمینه اشتغال آفرینی را برای جوانان جویای کار فراهم می‌کند.

 رازانی عنوان کرد: در زمینه اجرایی شدن طرح پرداخت تسهیلات کم بهره برای کارآفرینان، استان کرمانشاه پیشگام‌تر از بقیه استانهای کشور بوده و این طرح هم اکنون به مرحله اجرایی رسیده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه از معرفی واحدهای تولیدی واجد شرایط تا سقف 20 میلیارد تومان برای دریافت سرمایه درگردش و سرمایه ثابت به بانک سینا خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان شهریور ماه این اعتبارات 20 میلیارد تومانی جذب شود. همچنین بنا بر قول مساعد مدیریت بنیاد مستضعفان در صورت جذب این اعتبارات، به همین میزان اعتبار مجدد به استان اختصاص می‌یابد که تلاش می‌کنیم در نیمه دوم سال نیز تمامی این مبلغ را جذب کنیم تا واحدهای بیشتری از این تسهیلات با سود مناسب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.