هیاتی از قوه مقننه،برای بررسی پرونده تخلف برخی از اعضای شورای شهر تبریز به این شهر سفر کرده اند.

شورای شهر تبریز زیر ذره بین مجلس
به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛براساس مصوبه  کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور،هیأتی به نمایندگی از طرف این کمیسیون جهت بررسی پرونده تخلفات شورای اسلامی شهر تبریز به این شهر سفر کرده اند.

این هیات متشکل از سید حمیدرضا کاظمی نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، محمود محمودی شاهین‌نشین، شهاب‌الدین بی‌مقدار و احمدعلیرضا بیگی اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی شورا است.

این هیأت نشست‌هایی با حضور استاندار،فرماندار تبریز و برخی معاونان استاندار و حقوق‌دان‌ها داشته‌ است.

 نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان هدف از انجام این سفر را تحقیق و تعیین تکلیف پرونده شورای شهر تبریز و تصمیم گیری در مورد اصلاح مواردی از قانون مربوط به شورای شهر تبریز بیان کرد.

 سید حمیدرضا کاظمی افزود:گزارش جمع بندی شده این گروه اعزامی،  یکشنبه هفته بعد در کمیسیون شوراهای مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه شورای حل اختلاف آذربایجان شرقی بلافاصله بعد از صدور کیفرخواست  از سوی دادستان تبریز تصمیم گیری خواهد کرد،از مسئولان قضایی خواست هرچه سریعتر کیفرخواست را صادر کنند.

کاظمی زمانبر بودن تشکیل کمیسیون ها مجلس را اصلی ترین دلیل تاخیر بررسی پرونده شورای شهر تبریز در کمیسیون شورا ها مجلس  بیان کرد و گفت: به علت عهده دار بودن نظارت بر انتخابات شورا  و نیز اهمیت شهر تبریز،  پرونده شورای شهر تبریز در کمیسیون در حال بررسی است.

گفتنی است چهار نفر از اعضا شورای شهر تبریز  و بیش از 20 نفر از مدیران و پیمانکاران مرتبط با شهرداری تبریز طی چند ماه گذشته  بازداشت و اکنون به قید وثیقه آزاد می باشند.

انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.